sobota 26. ledna 2013

Z vlastních zkušeností vím, že

Z vlastních zkušeností jsem si všimnul, že nejlepší věci ke mně v životě přicházely samy. Že nemusím dělat vůbec nic, stačí si jen přát. Přesto se mi okolí neustále snaží namluvit, že samo ke mně nikdy nic nepříjde, a že musím dřít a snažit se, abych od toho života něco dostal.

Z vlastních zkušeností jsem zjistil, že je zapotřebí nejprve věřit a pak se mi má víra potvrdí. Přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že můžu něčemu věřit až poté, co pro to uvidím důkaz.

Z vlastních zkušeností vím, že bez dobré a veselé nálady se těžko dostává ze špatných situací. Přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že je nemožné cítit se dobře, když jsme v takové mizerné situaci, že mám přestat vyvádět a raději se tvářit nešťastně, jako všichni kolem.

Z vlastních zkušeností vím, že štěstí lze vytvořit, či si ho aspoň naklonit, přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že štěstí je projevem náhody a nelze nikterak řídit ani ovládat.

Z vlastních zkušeností vím, že náhody neexistují, přesto se mi okolí snaží namluvit, že náhody jsou náhodné.

Z vlastních zkušeností vím, že celý život se mi děje přesně jenom to, co jsem si přál. Přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že život je řízen osudem a nebo aspoň některé jeho části, že si nelze život přizpůsobit úplně ve všech ohledech, že jsou tu věci, které nezměním.

Z vlastních zkušeností vím, že vychovávat děti ve strachu je to nejhoší co pro ně můžete udělat, přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že pokud se o své dítě nebojím, nejsem správný rodič.

Z vlastních zkušeností vím, že změnit a dokázat lze úplně vše, přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že některé nápady jsou nereálné, neproveditelné, apod. a snaží se mi mé sny rozmluvit.

Z vlastních zkušeností vím, že něco jako reálný svět neexistuje, že svět je jen projevem toho, jak si ho přejeme mít, přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že musím reálný svět konečně příjmout a respektovat jeho hranice.

Z vlastních zkušeností vím, že "Bůh" nerozdává podle zásluh, přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že jisté věci si člověk musí zasloužit.

Z vlastních zkušeností vím, že peníze jsou stejně důležité jako zdraví či rodina. Přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že peníze tak důležité nejsou.

Z vlastních zkušeností vím, že moje vnitřní síla a síla mých myšlenek, mají nepředstavitelnou moc, přesto se mi okolí snaží namluvit, že tyto síly vůbec neexistují, či nemají sebemenší význam.

Z vlastních zkušeností vím, že je dost pro všechny, přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že ten koláč je omezený a jen se z něj přerozděluje.

Z vlastních zkušeností vím, důvěra v lidi je to nejlepší co můžeš mít, přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že lidem věřit nemůžu a že je to hloupé.

Z vlastních zkušeností vím, že všechny mé zkušenosti nebyly ojedinělé, tedy ani náhodné a že jsem schopen je kdykoliv znovu prokázat další obdonou zkušeností, přesto se mi okolí snaží neustále namluvit, že neumím žít, životu že nerozumím a že oni to všechno vědí líp.




Hezký den :)


Jo a budu rád, když přidáte i vaše vlastní body a doplníte tak tento seznam.

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. když to tvé okolí říká, tak je to pravda. Jejich pravda. A tvoje pravda je jiná. A taky je to pravda.

    Netrácej čas bojem o to, která pravda je pravdivější. Je to nesmyslný koncept.

    Prostě žij tu tvoji. A buď pak okolí změni i tu svoji pravdu, nebo ne, ale na tom nezáleží.

    Buď šťastný!

    OdpovědětVymazat