čtvrtek 27. prosince 2012

Scrabble

Ten večer jsem měl skvělou náladu - byl jsem veselý, otevřený, zkrátka dobře naladěný.
Když jsem dostal pozvání účastnit se hry Scrabble, s radostí jsem souhlasil a přidal se k ostatním.

Tak Kájo, hra bude probíhat přesně podle toho, jak si budeš přát, a tak jsem si položil otázku: "Jak chceš dneska hrát? chceš aby tě to bavilo? chceš vyhrát?... a co takhle, kdyby se ti dnes podařilo složit slovo ze 7 písmen?! chceš to?"
Na vše jsem se cítil dobře naladěn, s výzvami které jsem si před sebe položil jsem pokaždé vnitřně souhlasil !
Když jsem si uvědomil, že to bude znamenat, že budu vyhrávat a pozornost na mě bude upnuta, trochu jsem balancoval, zda do toho opravdu jít... ale pak jsem sebral odvahu, a rozhodl se, že dneska do toho půjdu. Užiju si tu hru, budu ve vyhrávací náladě, budu válet až ostatní budou koukat, a celkově - nevadilo mi, to všechno, co to bude obnášet, prostě jsem to přijal a souhlasil se vším.
Dobře splní se ti to, jen se ještě musíš nacítit do stavu, že už to tak máš. Že jsi složil slovo ze 7 písmen. Nacítil jsem se. A dál myslel na to, že od této chvíle se pro to všechno děje. Tedy, že si tahám písmena, která mi to slovo sestaví, naciťoval jsem se, že mám taková písmena. Tak nějak vnitřně jsem věděl že se to stane, cítil jsem jak celý vesmír mi pomáhá, protože jsem se pro to rozhodl a protože jsem s tím souhlasil !



Ta hra byla úžasná, nejen že jsem složil to slovo ze všech 7mi, ale všude mi všechno vycházelo. Dostával jsem úžasná písmena, ostatní mi báječně nahrávali na ztrojená slova i písmena. Ten večer jsem uhrál ever - rekordní počet bodů ve třech, něco přes 260 ?! Byl jsem jasným favoritem a s obrovským přehledem to vyhrál !!

Když se rohodnete aspoň jednou udělat si radost a správně používáte vesmírný systém, on sám, vám pak jde naproti a přidává další bonusy, prostě jen tak, z čisté radosti ze hry !

Žádné komentáře:

Okomentovat